• Discord sunucumuz için buraya, youtube kanalımız için buraya tıklayınız.
  • Hide eklentisi aktiftir, konu açarken araç çubuğunun en sağından kullanınız. Ayrıca gizli içeriği açmak için random vs. saçma mesajlar atmayınız.

JAVA EGİTİM ARSIVI

R4zly

Vip Member
VIP
Silver
Elit
Katılım
23 Eki 2019
Mesajlar
195
Reaksiyon puanı
186
Puanları
43
Konum
ElitHatZ.CoM
Eğitim seti İçeriği:

1.0 PROGRAMLAMA DİLİNE GİRİŞ
1.1 NİÇİN JAVA PROGRAMLAMA DİLİ
1.2 BİLGİSAYARDA JAVA PROGRAMLARINI KURMA
1.3 JAVA PROGRAMINI YAZMA VE ÇALIŞTIRMA
1.4 TAMSAYI VE GERÇEK SAYI DEĞİŞKENLER VE MATEMATİK İŞLEMLER
1.5 STRING, CHAR VE BOOLEAN TİPİ DEĞİŞKENLER VE İŞLEMLERİ
1.6 JAVA NESNESİ OLARAK TANIMLANMIŞ TEMEL DEĞİŞKENLER
1.7 FİNAL TERİMİ VE SABİTLER
1.8 JAVA DİLİNDE BİT KOMUTLARI VE İŞLEMLERİ
1.9 JAVA DİLİNİN TEMEL KOMUTLARI : IF KOMUT YAPISI
1.10 JAVA DİLİNİN TEMEL KOMUTLARI : WHILE, DO-WHILE, FOR,SWITCH-CASE TEKRARLAMA KOMUT YAPILARI
1.11 ARİTMETİK İŞLEMLERDE DEĞİŞKEN TÜRÜ DEĞİŞTİRME (CASTİNG) OPERASYONU
1.12 SAYI DEĞİL VE SONSUZ SONUÇLARI
1.13 EKSERSİZLER
1.14 PROBLEMLER

2.0 SINIF KAVRAMINA GİRİŞ VE METODLAR
2.1 JAVA API KÜTÜPHANESİ
2.2 METODLAR (FONKSİYONLAR-SUBROUTİNLER)
2.3 NESNE (OBJECT) TANIMI VE METOTLARDA KULLANIMI
2.4 METOTLARIN KENDİ KENDİNİ ÇAĞIRMASI (RECURSION)
2.5 AYNI ADLI METOTLARIN BİR ARADA KULLANILMASI (OVERLOADİNG)
2.6 METOT (METHOD) VE SINIF(CLASS) DEĞİŞKENLERİ
2.7 ALISTIRMALAR
2.8 PROBLEMLER

3.0 SINIF (CLASS) YAPILARINA GİRİŞ
3.0 STANDART KAVRAMLARIN TÜRKÇE KARŞILIKLARI
3.1 SINIF YAPISININ GENEL TANIMI
3.2 KURUCU ( CONSTRUCTOR ) METOT
3.3 DİĞER METOTLAR
3.4 THIS DEYİMİNİN KULLANIMI
3.5 SINIF DEĞİŞKENLERİNİN DIŞ DÜNYADAN GİZLENMESİ
3.6 ALIŞTIRMALAR
3.7 PROBLEMLER
3.8 HAFTA 6 ÖDEVLERİ

4.0 SINIFLARI BİR ARADA KULLANMA, SINIF NESNELERİNİN DİĞER SINIFLARDA SINIF DEĞİŞKENİ OLARAK KULLANILMASI (COMPOSITION), KALITIM(INHERITANCE)
4.1 SINIF NESNELERİNİN DİĞER BİR SINIFTA KULLANILMASI (COMPOSITION)
4.2 SINIF NESNELERİNİN BİRBİRİNDEN KALITIM YOLUYLA TÜRETİLMESİ (INHERITANCE)
4.3 ALIŞTIRMALAR
4.4 PROBLEMLER

5.0 BOYUTLU DEĞİŞKENLER
5.0 BOYUTLU DEĞİŞKENLERİN GENEL TANIMI
5.1 BİR BOYUTLU DEĞİŞKENLER VE NESNELER
5.2 GELİŞTİRİLMİŞ FOR DÖNGÜ YAPISI
5.3 NESNELERİN BOYUTLU YAPILARI
5.4 NESNE VE DEĞİŞKENLERİN ÇOK BOYUTLU KULLANIMI
5.5 BOYUTLU DEĞİŞKENLERDE BOYUT DEĞİŞTİRME
5.6 ALIŞTIRMALAR
5.7 PROBLEMLER

6.0 ABSTRACT SINIFLAR, INTERFACE, İNDİREK REFERANS KULLANIMI, İÇ SINIFLAR VE LAMDA DEYİMİ
6.1 ABSTRACT SINIFLAR
6.2 INTERFACE
6.3 İÇ SINIF TANIMI VE LAMBDA DEYİMLERİ
6.4 ALIŞTIRMALAR
6.5 PROBLEMLER

7.0 GRAFİK ÇİZİMİ
7.1 JAVA SWING GRAFİK ORTAMI JFRAME VE JAPPLET SINIFLARI
7.2 JAPPLET KULLANARAK GRAFİK PENCERESİ OLUŞTURMA VE
KULLANMA
7.3 ALIŞTIRMALAR
7.4 PROBLEMLER

8.0 GRAFİK KONTROL VE PROGRAMLAMA-GRAFİK KULLANICI ARAYÜZÜ (GRAPHIC USER INTERPHASE-GUI)
8.1 JBUTTON
8.2 JLABEL, JTEXTFIELD VE JTEXTAREA GRAFİK KONTROL SINIFLARI
8.3 MOUSE KONTROLU
8.4 KONTROL KUTUSU (JCHECKBOX)
8.5 RADIO KONTROL DÜĞMESİ
8.6 LIST KONTROLU JSCROLLPANE FORMAT DEYİMİ
8.7 MENU KONTROLU
8.8 JSLIDER GRAPHIC KONTROLU
8.9 JTABLE TABLO OLUŞTURMA
8.10 GRAFİK SAYFASINI FORMATLAMA
8.11 ALIŞTIRMALAR
8.12 PROBLEMLER

9.0 HATA KONTROLU
9.1 GENEL TANIMLAR
9.2 ALIŞTIRMALAR
9.3 PROBLEMLER

10.0 İLERİ VERİ YAPILARI
10.1 GENERIC(GENEL OLARAK TANIMLANMIŞ) METHODLAR
10.2 GENERIC(GENEL OLARAK TANIMLANMIŞ) SINIFLAR
10.3 LAMDA DEYİMLERİNİ GENEL SINIF TANIMLARIYLA KULLANMA
10.4 STRINGTOKENIZER SINIFI
10.5 STRINGBUFFER SINIFI
10.6 DİNAMİK BOYUTLU DEĞİŞKEN KULLANIMI : LIST, ARRAYLIST, VECTOR, LINKEDLIST,QUE SINIFLARI
10.7 DİNAMİK HAFIZAYLA TANIMLANAN BOYUTLU SINIFLAR : TREE (AĞAÇ YAPILARI)
10.8 DİNAMİK HAFIZAYLA TANIMLANAN BOYUTLU SINIFLAR :: HASHTABLE YAPISI
10.9 DİNAMİK HAFIZAYLA TANIMLANAN BOYUTLU SINIFLAR: NAVIGABLE SET
10.10 DİNAMİK HAFIZAYLA TANIMLANAN BOYUTLU SINIFLAR: VERİ DEPOLAMA İÇİN ARRAYLIST YAPISINI KULLANAN BİR PROGRAM
10.11 ALIŞTIRMALAR
10.12 PROBLEMLER

11.0 DOSYALAR, DOSYALARDAN VERİ OKUMA VE YAZMA
11.1 FILE SINIFI
11.2 READING SEQUENTIAL FILES THROUGH CHANNELS
11.2.1 BUFFERED READER SINIFI
11.2.2 SCANNER SINIFI
11.3 WRITING INTO SEQUENTIAL FILES THROUGH CHANNELS
11.4 ZIP,UNZIP SINIFLARI
11.5 ALIŞTIRMALAR
11.6 PROBLEMLER

12.0 VERİTABANI PROGRAMLAMA
12.1 SQLITE VERİTABANI
12.2 SQLITE VERİTABANI İLE SQL KOMUTLARININ KULLANIMI
12.3 SQL VE SQLITE VERİ TABANININ JAVA ORTAMINDA KULLANILMASI
12.4 HAFTA 16 EKSERSİZLERİ
12.5 HAFTA 16 ÖDEVLERİ

13. 0 HESAP ÇİZELGESİ PROGRAMLARINDAN VERİ OKUMA VE YAZMA

17.1 GENEL TANIM
17.2 HESAP ÇİZELGESİ PROGRAMLARINDAN VERİ OKUMA
17.3 HESAP ÇİZELGESİ PROGRAMLARINI FORMATLAMA
17.4 HESAP ÇİZELGESİ PROGRAMLARINA VERİ YAZMA
17.4 ALIŞTIRMALAR
17.5 PROBLEMLER

14.0 GERÇEK ZAMAN PROGRAMLAMA

18.1 PROGRAMLAMADA THREAD KULLANIMI
18.2 SİNKRONİZASYON
18.4 ALIŞTIRMALAR
18.5PROBLEMLER

15.0 JAVA PROGRAMLARININ İÇİNDE BAŞKA JAVA PROGRAMLARINI YAZDIRMA, DERLEME VE ÇALIŞTIRMA (GERÇEK ZAMAN PROGRAMLAMA)

19.1 JAVA PROGRAMLARINI GERÇEK ZAMANDA DERLEME
19.2 PROGRAM İÇİNDE PROGRAM YAZMA VE DERLEME
19.3 ALIŞTIRMALAR
19.4 PROBLEMLER

16.0 NETWORK PROGRAMLAMAYA GİRİŞ
16.1 UNIFORM RESOURCE LOCATERS (URL) YAPISI
16.2 SOCKET PROGRAMLAMA (TCP/IP)
16.3 DATAGRAM
16.4 ALIŞTIRMALAR
16.5 PROBLEMLER

17.0 JAVA ANADİL PROGRAMLAMASINA GİRİŞ
17.1 TEMEL KAVRAMLAR, C VE C++ PROGRAMLAMA DİLİ
17.2 DEĞİŞKENLERİN VE JAVA NESNELERİNİN AKTARILMASI
17.3 ALIŞTIRMALAR
17.4 PROBLEMLER


İNDİR
 
Üst